28. hodina Písemné vyřizování reklamací vůči zákazníkovi
28. hodina Písemné vyřizování reklamací vůči zákazníkovi
Reklamace zákazníků
Při reklamaci zákazníka se vyplňuje tiskopis, tzv. Reklamační list. Tato písemnost se sepisuje při konkrétní reklamaci vadného zboží pracovníkem provozovny nebo pracovníkem pověřeným na provozovně reklamace vyřizovat. Reklamace vycházejí z Obchodního zák.
Obsahují:
Název provozovny, adresa, případně adresu sídla firmy
Kontaktní údaje na reklamujícího zákazníka
Informace o výrobku - název zboží, druh zboží, případně výrobní číslo, a další upřesňující údaje identifikace zboží
Informace ze záručního listu – datum prodeje, provozovna, doba záruky
Informace o vadě – vyjádření zákazníka o vadě vyskytující se na výrobku
Informace o návrhu zákazníka na vyřízení reklamace
Informace provozovny k vyřízení reklamace
Datum a podpisy obou zúčastněných stran
Praktické procvičování reklamačních dopisů vůči zákazníkovi z učebnice
Domácí úkol: opakování učiva ke 4. kontrolní písemné práci
vypracovat jednu reklamaci podle zadání v učebnici
vlepit do sešitu kopii vyplněného záručního listu